15 lut 2015

pomysł /an idea

Witajcie kochani :*

Wczoraj (a właściwie minionej nocy) dołączyłam do ostatniego posta kilka zdjęć. W związku z tym, że miałam dziś wolniejszy dzień, postanowiłam poszperać. Z tego co zauważyłam bardziej podobają się Wam posty oraz wiersze, do których dołączone są zdjęcia nadające swoistą atmosferę danej publikacji. Właśnie dlatego od dziś postaram się możliwie najbardziej urozmaicać różne posty zdjęciami i nie tylko (oczywiście nie wszystkie :) ). Co Wy na to :D?


Welcome dears :*

Yesterday (actually bygone night) I joined to the last post some pictures. In view of the fact that I had a loose day I decided to browse a bit. From what I've noticed you are more pleased with posts and poems, to which there are attached pictures creating distinctive atmosphere to a given publication. That's why from now on I will try to vary possibly the most different posts with pictures and more (of course not all :) ). What do you think :D?

5 komentarzy:

  1. swietny blog :) ! zapraszam do siebie http://wierze-w-cieplo-dni.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Tak zdecydowanie zauważyłam, że lepiej czyta się posty, w których są zdjęcia, zawsze przyciągną i pocieszą oczy ^^ zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) postaram się jak najbardziej urozmaicić posty :)

      Usuń
  3. to czekam na zdjęcia! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz /Thank you for your comment